01 września

Tworzenie biżuterii w przerwie od nauki

Wszystkim kończą się wakacje... Tylko studenci nadal mogą się opieprzać, siedzieć przed kompem do późna i spać do południa. Z tej jakże radosnej okazji wrzucam kilka bransoletek i w najbliższym tygodniu zabiorę się za kolejne cuda.

makramowe bransoletki z zawieszkami diy

Makramowe bransoletki handmade z zawieszkami

Na zdjęciu powyżej - niebieska makrama robiona z miłością, z napisem "love". ;)
Zielony rzemyk z koniczynką - ot, na szczęście.
I moje małe "ups!" - mikrusieńki czarny rzemyk z malinką wykonaną z modeliny termoutwardzalnej - idealny na dziecięcą łapkę, bo źle wyliczyłam długość sznurka.

Zobacz jak zrobić plecione bransoletki dla siebie:


Rzemykowe bransoletki ze sznurków i z zawieszkami z modeliny

bransoletki rzemyki z zawieszkami diy

Powstałe rzemyki to donut vel pączek na różowym rzemyku i Ciasteczkowy Potwór na czarnym. Zawieszki powstały z modeliny, a trzeci rzemyk ma serduszko z odzysku (z innej biżuterii, która się rozwaliła).


Aktualizacja grudzień'21:
Miałam też kolczyki z uroczymi donutami z modeliny, ale niedawno przerobiłam je na... breloczki (ale jako zawieszki charms też można je wykorzystać). Zobacz co z tego wyszło w podsumowaniu Akcji:Reperacji z listopada'21.

Jak zwykle, każda bransoletka ma regulacje, a ja frajdę z ich wymyślania i tworzenia. 
Ostatnio mam małą chrapkę na jakiś nowy malunek na bluzce, ale że kobietą jestem i niezdecydowanie nie jest mi obce, to jeszcze nie wymyśliłam sobie nic konkretnego. Czas poszperać w internetach za inspiracją!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨