07 sierpnia

Bransoletka i kolczyki z kaboszonami w kwiaty

Kaboszony dają całkiem spore pole do manewru podczas tworzenia. Z ich wykorzystaniem stworzysz spersonalizowaną biżuterię z grafikami wyciętymi z gazet albo z własnymi obrazkami czy zdjęciami! Tym razem postawiłam na kwieciste motywy w bransoletce i kolczykach z kaboszonami.

bransoletka z kaboszonami kwiaty handmade - Adzik tworzy

Zestaw biżuterii z kwiecistymi kaboszonami

Od czasu do czasu za coś mądrego zabrać się trzeba. Tak oto, prawie na ostatnią chwilę, ruszyłam swój zadek do roboty, żeby wymyślić i wykonać pracę na konkurs. Temat - biżuteria kojarząca się z latem i wakacjami. Nie miałam pojęcia co stworzyć, ale przypomniało mi się o kupionych kilka miesięcy temu kaboszonach, które leżały i czekały nie wiadomo na co. Szybko się nimi zajęłam, powklejałam obrazki z kwiatami (z dziecięcej disney'owskiej gazetki o księżniczkach - jedna z nielicznych zalet posiadania młodszej siostry;) i tak właśnie powstał uroczy zestaw -  bransoletka oraz kolczyki. 
Całość w kolorze antycznego brązu, a bransoletka ozdobiona jest koralikami w różnych barwach. 

Bransoletka i kolczyki z kaboszonami w kwiaty


Kolczyki z kaboszonami kwiaty handmade - Adzik tworzy

bransoletka i kolczyki z kaboszonami kwiaty handmade - Adzik tworzy

Inne moje kaboszonowe fantazje:

Poniżej zdjęcie wysłane na konkurs.

bransoletka z kaboszonami kwiaty handmade - Adzik tworzy

Wyniki już niedługo, więc trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨