08 lutego

Opaska do spania w gwiazdy

W swoim szyciowym doświadczeniu mam za sobą kilka uszytych opasek do spania. Zwykle ozdabiałam gadżety dodatkowo malunkami, używając farb akrylowych do tkanin oraz kleju z brokatem. W tym przypadku jest inaczej, bo materiał w gwiazdki sam w sobie jest prześliczny!

diy opaska na oczy do spania

Opaska na oczy przydać się może, gdy chcemy się odprężyć bądź zdrzemnąć w ciągu dnia lub z wieczora, ale światło - czy to sztuczne, czy naturalne - razi po ślepiach i trudno w takich warunkach mówić o spokojnym relaksie. Wtedy z pomocą przychodzi mały gadżet, który zakładamy na głowę, wsuwamy na oczy i mamy szansę błogo się odprężyć. Stąd po raz kolejny zmajstrowałam opaskę do spania. Mała rzecz, a zawsze cieszy już podczas procesu tworzenia.

Do uszycia opaski do spania użyłam... rękawów z bluzki z second-handu. Po przeróbce bluzki w gwiazdy (z bluzki z rękawami na top) nadmiar materiału trochę sobie przeleżał. Nie chciałam go wyrzucać, bo - po pierwsze - był (i nadal jest) za ładny. A po drugie - czułam, że może się jeszcze do czegoś przydać. 

blog o przerabianiu i szyciu ubrań

W taki sposób z jednej kosmicznej bluzki mam teraz i top (powyżej), i opaskę na oczy!

jak zrobić opaskę do spania

Jak już wcześniej wspomniałam, opaski nie musiałam w żaden sposób ozdabiać - białe gwiazdy na granatowym tle same w sobie wyglądają rewelacyjnie.
Uwielbiam gwieździste motywy, więc cały przerobiony i uszyty komplet mnie zachwyca!


jak uszyć opaskę na oczy

Żeby opaska prawidłowo trzymała się na oczach podczas spania - po bokach wszyłam czarną, rozciągliwą gumę (podkradziona z maminych krawieckich przyborów, ale ciii!). 


szycie diy - opaska do spania

Spodobała Ci się opaska na oczy? Też chcesz zrobić taki gadżet - dla siebie lub na prezent dla bliskiej osoby? 
Zobacz instrukcje jak uszyć opaskę do spania DIY. Nie jest to ani wybitnie trudne, ani wielce czasochłonne. I nie martw się, że nie posiadasz maszyny do szycia - ręcznie też sobie poradzisz z wykonaniem opaski. Powodzenia!☺

PS Widziałaś/widziałeś już instrukcje jak zrobić kaboszonowy naszyjnik DIY? Jeśli nie, nie ma co zwlekać! Możesz jeszcze zmajstrować walentynkowy prezent dla swojej drugiej połówki, wykorzystując np. Wasze wspólne zdjęcie i wklejając je do bazy kaboszonu. Niezły pomysł, prawda?☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨