07 kwietnia

Ręcznie malowana bluzka - Wujcio Dobra Rada

Były już bajkowe bransoletki, była bluzka z czerwonym ptakiem z Angry Birds, byli goście z Ulicy Sezamkowej... Więc teraz wyskoczę z czymś innym - nieco dziwną bajką pt. "Wujcio Dobra Rada".
Młodsze rodzeństwo uwielbia ją oglądać, a ja się za każdym razem zastanawiam - jak ktoś mógł wpaść na pomysł stworzenia takiej bajki specjalnie z myślą o dzieciach... Cóż, ile ludzi tyle pomysłów (i jacy ludzie - takie pomysły).


W każdym razie, zastanawiając się jakiś czas temu nad "osiemnastkowym" prezentem dla brata stwierdziłam, że namalowanie głównego bohatera z bajki "Wujcio Dobra Rada" - czyli właśnie Wujcia Dobrej Rady - może okazać się strzałem w dziesiątkę. Zwłaszcza, że w trakcie sesji brachol truł mi o bluzkę z takim malunkiem, ale w tamtej chwili nauka wygrała z tworzeniem. Wiedziałam co mojemu bratu się spodoba i, wraz z zapisaniem ostatniego egzaminu, zabrałam się do dzieła. 

Wiedziałam jak wygląda Wujcio, ale tylko "mniej więcej". Z pomocą młodszej siostry i jej rysunkiem (z uwzględnieniem odpowiednich kolorów głównego bohatera tej dziwnej bajki) mogłam w końcu zacząć malowanie. Miałam na to tylko jeden dzień, i pomimo szybkiego (a wręcz błyskawicznego!) upływu czasu zdążyłam z prezentem na czas. :) 

Najwyższa pora, żeby zaprezentować Wam efekt mojej kilkugodzinnej pracy nad malunkiem!


Uwzględniłam nawet tęczowe szelki i wiatraczek przy czapce.
I ten pojedynczy ząb... Prawie jak otwieracz do piwa. ;)


I jeszcze powitalny tekst Wujcia Dobrej Rady - "Dzień doberek!". 


W ruch poszły, jak zwykle, akrylowe farby. Żeby uzyskać odpowiednią barwę skóry musiałam nieźle namieszać - i to kilka różnych kolorów.
Po wyschnięciu farb, prasowałam malunek od lewej strony przez kilka minut, a pierwszym praniem brat musiał zająć się sam. ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨