29 listopada

Ręcznie malowana bluzka z aparatem fotograficznym

Założę się, że masz w swojej szafie ciuchy, które lubisz, lecz wydają Ci się one za nudne, trochę bez wyrazu... Co zrobić, żeby np. taka smętna bluzka nabrała nieco charakteru? Wymyśl zabawny napis bądź ciekawą grafikę i przenieś to na materiał!

bluzka z aparatem fotograficznym ręcznie malowana - Adzik tworzy

Ręcznie malowana bluzka z aparatem fotograficznym

W taki właśnie sposób odmieniłam dzisiejszą bluzkę - na specjalne życzenie i według pomysłu znajomej. Ubranie przemalowałam z pomocą farb akrylowych do tkanin. No, w sumie użyłam tylko jednego, czarnego koloru.

Dlaczego właśnie aparat fotograficzny? Dziewczyna robi świetne zdjęcia (zresztą sprawdź sam/sama i zobacz jej fanpage, naprawdę warto!), a taka bluzka to fajny pomysł, żeby pokazać ludziom swoją pasję, zainteresowania.
Teraz i ja mam ochotę na malunek, dzięki któremu będę mogła pochwalić się swoim hobby! :)

przeróbka bluzki malowanie farbami do tkanin - Adzik tworzy

Z pomocą farb akrylowych możesz odmienić także swoje buty, a nawet ozdobić upcyklingowe ubrania! 

Wspominałam kilka wpisów wcześniej, że podczas malowania bluzki przyłączył się do mnie futrzasty pomocnik. Znajdziesz go na poniższym zdjęciu? :)

malowana ręcznie bluzka z aparatem - Adzik tworzy

Niemal na początku roboty kot wgramolił się na mój kark, trochę się pokręcił i... zasnął! Ale malowanie trzeba było dokończyć, nawet z kotem na karku. ;)

Bluzka z aparatem fotograficznym - efekt po ręcznym malowaniu:

bluzka z aparatem fotograficznym ręcznie malowana - Adzik tworzy

bluzka z aparatem fotograficznym ręcznie malowana - Adzik tworzy

Bluzka PRZED i PO przeróbce

Przeróbka bluzki malowanie farbami do tkanin - Adzik tworzy

Jak już wspomniałam - bluzkę malowałam na życzenie, podobnie jak lodówkowego okonia. A jeśli masz ochotę zobaczyć co ostatnio zrobiłam dla siebie -  zerknij do wpisu, w którym pokazuję moją pierwszą uszytą bluzkę. I na pewno nie będzie to ostatni uszyty przeze mnie ciuch! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨