06 grudnia

Ręcznie malowany kot z japońskiej bajki - Doraemon

Była już foto-bluzka na życzenie, był szalony jeż, przyszła i pora na kota! Na pierwszy rzut oka chyba nie widać, że jest to typowy mruczek. Cóż, postać pochodzi z japońskiej bajki, ale to nadal koteł.

Doraemon, czyli kot prosto z bajki!


Znajoma z roku poprosiła mnie o namalowanie tego kotka i szczerze Wam powiem, że robiło mi się go jeszcze radośniej niż Dzikiego ZwJeża. :)

Zaczęłam od namalowania kociego stworka, następnie obramowałam go całego czarną farbką, ale najgorzej było zabrać się za te chińskie hieroglify... Najtrudniejsze zostawiłam na koniec, jednak nie było aż tak strasznie. 


Kontury robią różnicę!

Z kolei najfajniej malowało mi się te kocie dzwoneczki (jeden przy obróżce, drugi przy napisie).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adzik tworzy to kreatywny blog DIY o szyciu krok po kroku, przerabianiu ubrań, z inspiracjami na ręcznie wykonane projekty.
Zainspiruj się pomysłami DIY z bloga oraz poradami w stylu "zrób to sam" - zaczynając od bransoletek ze sznurków czy koralikowych naszyjników,
przez malowanie farbami do tkanin, aż po robótki na drutach i szydełkowanie.
Masz ochotę podarować bliskim własnoręcznie wykonane prezenty albo uszyć sobie niepowtarzalną torebkę? Teraz Ci się to uda!
Blog DIY Adzik-tworzy.pl stoi przed Tobą otworem. Zainspiruj się i stwórz coś z Adzikiem! ✨